جوانک متاهل

تربیت پدر و مادر در خانواده

جوانک متاهل

تربیت پدر و مادر در خانواده

جوانک متاهل

خانواده یعنی جایی که در کنار فرزندان، پدر و مادر هم تربیت شوند...

بودبال‌دشتی!

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۴۹ ب.ظ

اولش کلی دودل بودم که بخرمش یا نه!

اما به عواقب‌اش که فکر کردم، خریدمش و آوردمش خانه.

همان شب اول هم راهش انداختیم و دو دست بازی کردیم.

یک ماه پیش بود...

خاتون و هامون یک طرف، من و باران هم یک طرف(هرچه باشد دخترها بابایی اند! شاید هم باباها دختری اند، انداخته اند گردن دخترهاشون!)

باران روی میز کوچک چرخ خیاطی می‌ایستد(همان که همیشه خدا پای آیفون است و با هامون با آن در را برایم باز می‌کنند...)

دروازه‌بان را باران می گیرد و بقیه بازیکن ها را من. آن طرف هم هامون جلو را می‌گیرد و خاتون، دروازه‌بان و دو بازیکن بعدی را!

توی این یک ماهه تقریبا یک شب درمیان دسته جمعی فوتبال دستی بازی می‌کنیم!

البته من و هامون بیشتر با آن بازی می‌کنیم. قبل و بعد شام معمولا یک دست با هم بازی می‌کنیم...

خلاصه اولش اصلا دلم راضی نبود 400 هزار تومان پول بی زبان را بدهم به خاطر فوتبال‌دستی(از اینهاست که پایه دارد!کلی حرفه ای است مثلا!)... اما الان واقعا راضی ام!(خاتون هم کلی تشویقم کرد بابت این حرکت!)

بعضی اوقات من و خاتون هم با هم مسابقه می‌دهیم و بچه ها تماشاچی‌اند!!!(اما هر دو وروجک طرف مادرشان در می‌آیند و او را تشویق می‌کنند!)


پ.ن) دیشب که بچه ها خواب بودند خاتون برایم تعریف کرد صبح که هامون مدرسه بوده، باران کلی به مادرش گفته که:
" بیا با هم بودبال دشتی بادی(بازی!) تُنیم که من بادی‌ام توپ(خوب!) بشه!

هیچی دیگه! صبح ها کار خاتون هم درآمده!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۶
امید

نظرات  (۷)

۲۷ آبان ۹۲ ، ۰۷:۵۶ علی اکبر قلیچ خانی

سلام از این که زندگی ات سر و سامان گرفته و همه کنار هم خوشید خوشحالم

پاسخ:

مسخره نکن حاج اکبر!!!!

وای منم حوس بودبال دشتی کردم ...
پاسخ:

عزیزم هوس، نه حوس!

بعدشم شما پاشو بیا خونه ما با هم بیلیارد بازی کنیم!

سلام
باحال بود .
می بینم که خوشحال و شاد و خندونید و در کنار هم اوقات خوشی رو به سر می برید . 
مامان چه کارها بلده و بچه ها چند ساله اند ؟ مدرسه می رن یا که نه ؟ 
راستی نگفتی بابا چه کاره است ؟ کی میره ؟ کی میاد ؟ پول آب و برق و گاز و تلفن و پسماند و اینترنت و کرایه خانه و شارژ ساختمون و هزار تا کوفت دیگه ؟ 
حالت گرفته نشه ، ولی مثل فیلم سینمایی های تلویزیون نباش که همش دنبال عشق و حالند و تنها مشکلشون تو زندگی اینه که کدوم لباس رو بپوشن !! برو سراغ اصل موضوع !! 

البته پیشنهاده ، هرطور خودت شکلشون بدی اونها هم شکل می گیرن .

می خونمت . 
علی یارمون
 
پاسخ:
اینا رو بگم دستم بسته میشه...
۲۷ آبان ۹۲ ، ۲۳:۴۳ علیرضا صادقی
سلام
بله فوتبال دستیم خوبه ولی کوهنوردی خانوادگی یادتون نره!
بعدشم زود بچه دار شدی! به نظرم بد نبود اوایل کمی زندگی بی بچه رو هم برای خودت و مای مخاطب تصویر می کردی و یک عاشقانه آرام دو نفره را هم رقم می زدی!

پاسخ:
دارم برات!
حالا می رم تو خاطرات گذشته و دو نفره!
سلام.ناقلا تو خوب بلدی از یه چیزی تبلیغ کنی ها!!!
باید توی شرکت های تبلیغاتی ازت استفاده می کردند.
هر کی این متن رو می خونه می خواد بره یکی بخره
اون متن چایی ات که تو اون وبلاگت داشتی هم آدم رو به سمت چایی می کشونه
خوب شد کافر نشدی.وگر نه همه رو با عشق به سمت بت پرستی متمایل می کردی.
الحمدلله
پاسخ:
الحمدلله!
سلام
ایده حذاب و به دل نشینی هست ولی باید خوب بپزی این ایده پر مغز را ای دل...
منتظر اتفاقات خارج از روزمرگی این زندگی خیالی و آرمانی هستیم...
پس بنویس که آموزنده زندگی باشد
۲۸ آبان ۹۲ ، ۱۰:۰۲ علی اکبر قلیچ خانی

سلام مسخره نکردم خوشم اومد از تصوری که راه انداختی. ما رو چه به مسخره کردن دشمنان چه رسد به دوستان. موفق باشی. دعاگوتم

پاسخ:
منم شوخی کردم استاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی