جوانک متاهل

تربیت پدر و مادر در خانواده

جوانک متاهل

تربیت پدر و مادر در خانواده

جوانک متاهل

خانواده یعنی جایی که در کنار فرزندان، پدر و مادر هم تربیت شوند...

شروع

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ

توی این چند وقت در فکر قالب و چهارچوبی برای این وبلاگ بودم. حرفهای زیادی برای گفتن دارم و در کنار آن هم، ترس‌های زیادی...

آنچه در این وبلاگ آورده می‌شود روزمره‌ی یک خانواده خیالی است!

حرف ها از زبان مرد خانواده-اسمش را می گذارم شوهر!- است.

زن خانواده خاتون نام دارد و بچه هایشان هم باران-دختر- و هامون -پسر-...

(بعدا از اسمهایی که گذاشتم خوشم آمد! اما خودم اگر پسر و دختری داشته باشم اسمشان را چیز دیگری خواهم گذاشت، البته با همفکری عیال!)

الغرض

آنچه اینجا می نویسم پیشنهادهایی است برای شاعرانه تر شدن زندگی متاهلی، به علاوه باز کردن اوقاتی که پدر و مادر خودشان در کنار فرزندانشان در حال رشد و تربیت شدن هستند...

و این هر دو زندگی را از روزمرگی فرار خواهد داد...

مطمئنا آنچه اینجا خواهد آمد از صحنه واقعی زندگی کمی دور است! خانواده ای که همه دغدغه اش فرار از روزمرگی است!

شاید بعدا به این نتیجه رسیدم که اصلا راه انداختن این وبلاگ اشتباه بود و زدم زیر میز...

برعکس اش هم هست...

آن دیگر به نظراتی است که شما می دهید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۶
امید

نظرات  (۴)

۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۳:۳۹ علی اکبر قلیچ خانی

سلام خودت جای نقش ها بشین بعد بگو

پاسخ:

اکبرآقا! کو تا من زن بگیرم!

بعد تازه اینجوری که شما می گی باید یه زنی بگیرم دو تا بچه هم داشته باشه...

از کجا پیدا کنم؟!!!

عالی امیدجان !
درضمن باید به اکبرآقای قلیچ خانی بایدبگیم برای مادعاکنه...
یاگزینه مناسب برای مامعرفی کنه ....
درآخراکبرآقاخیلی مخلصیم!!!!!
پاسخ:
علی جان شما فعلا یه فکری به حال خونه ما کن!
سلام 
ایده جالبی است ولی . . . 
حلوای لن ترانی تا نخوری ندانی .

البته می تونی سعی کنی که خودت رو جای یک جوان متاهل بذاری اما . . . 

علی یارمون

 
پاسخ:
اما شما دعا کن!
۲۸ آبان ۹۲ ، ۰۹:۳۴ حمید صحراپور

خیلی ایدت با حاله

کلا امید جان هر چی تو می نویسی من باهاش حال میکنم

پاسخ:
منم باهات حال می کنم داداش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی