جوانک متاهل

تربیت پدر و مادر در خانواده

جوانک متاهل

تربیت پدر و مادر در خانواده

جوانک متاهل

خانواده یعنی جایی که در کنار فرزندان، پدر و مادر هم تربیت شوند...

اسم واقعی من و خاتون

جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۵ ب.ظ

بگذار اول کاری حسابم را با این نویسنده صاف کنم...

مردک مزخرف، برداشته اسم مرا گذاشته شوهر و اسم زنم را خاتون!

نگوئید بی غیرت شدم ها، نه!

اسم واقعی ما غضنفر و اعظم است.

مرگ! نیشت را ببند!

نکند که تو هم مثل این یارو نویسنده، فکر می‌کنی اسم زن و شوهر حتما باید مریم و رامین و فرهاد و شیرین باشد که بتوانند عشقولانه زندگی کنند؟

یا مثلا اگر اقدس و هوشنگ زندگی مشترکی داشته باشند حتما پر است از بدبختی و بدبیاری؟

واقعا برایت متاسفم! از اینکه اینقدر بی ظرفیتی که فکر می‌کنی اسم دو نفر روی صمیمیت و گرمی خانواده شان اثرگذار است...

گفتم که گوشه ذهنت داشته باشی که اسم و رسم اینقدرها مهم نیست...

اینقدر جفت اسم های قشنگ دیده ام که انگار برای هم آفریده شده بودند ولی در اصل قلبشان برای هم نبود.

در زندگی پشت زن و شوهر به جایی دیگر باید گرم باشد، به صداقت و...

بگذریم...

در کل هدفم گفتن اسم خودمان و گند زدن به نویسنده بود که خدا رو شکر محقق شد!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۴
امید

نظرات  (۱)

 اخی خوشبخت باشید همیشه
اسمتونم عین روحتون و احساستون بزرگه
خوشحال میشم به منم سر بزنید
دوس دارم من و نامزدمم عین شما بشیم !
پاسخ:
بله...!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی